Esita tarbijavaidluste komisjonile allkirjastatud avaldus, kui soovid abi Sinu ja kaupleja vahelise vaidluse lahendamisel. Avaldus peab olema esitatud eesti keeles. Pane tähele, et enne avalduse esitamist, pead pöörduma kaupleja poole. Soovitame seda teha kirjalikult.

Kui esitad meile pöördumise elektrooniliselt ID-kaardiga sisse logides, on Sul võimalik jälgida enda pooleliolevaid menetlusi ja lugeda Sulle saadetud kirju. Samuti saad näha oma lõppenud menetlusi.

Kui Sul ei ole ID kaarti või Sa ei kasuta Mobiil ID-d, siis on Sul võimalus oma avaldus esitada paberkandjal tavapostiga või e-posti teel aadressidel avaldus@komisjon.ee ja  skaneerides allkirjastatud avalduse, kõik vajalikud dokumendid ning lisades need e-mailile failidena.

Sisene mobiil-ID-ga