Kui Sul tarbijana tekib mõne ostetud kauba või teenusega probleem, pöördu esmalt kaupleja poole. Enamik tarbijate pöördumisi saab just sel moel lahenduse. Kui Sa oma murele lahendust ei saa ja Sul tekib ettevõtjaga vaidlus ning Sa ei tea täpselt oma õigusi ega kuidas edasi tegutseda, küsi nõu meilt. Kiireim viis selleks on helistada meie nõuandetelefonile 6 201 707, mis töötab esmaspäevast reedeni kella 9–16.

NB! Esita oma küsimus, vihje või teabenõue arusaadavalt eesti keeles ning lisa sellele kindlasti oma nimi ja kontaktandmed, kuna muidu me ei saa sellele vastata.

 

Kui esitad meile pöördumise elektrooniliselt ID-kaardiga sisse logides, on Sul võimalik jälgida enda pooleliolevaid menetlusi ja lugeda Sulle saadetud kirju. Samuti saad näha oma lõppenud menetlusi.

Sisene mobiil-ID-ga

Esita tarbijakaitseametile küsimus, kui soovid selgitusi oma õiguste ja kohustuste kohta tarbijana ja/või ameti tegevuse ja pädevuse osas. Selleks, et saaksime teile anda võimalikult täpse vastuse, lisa kindlasti oma pöördumise juurde asjasse puutuvad dokumendid.

Kui Sul on infot võimaliku seaduserikkumise kohta, siis anna meile vihje.

Teabenõudega saad küsida meilt konkreetset dokumenti, mis on meil olemas.